Friday, September 9, 2011

mood : tangan didada . mata pandang atas . mengharap !!
place : bandar metropolitan kepala sawit . . .

relax ! relax ! oh saya ada kat bandar metropolitan kelapa sawit nie .
jangan jelous yea korang . korang semua tak dapat nak datang sini .
saya baru jea sampai tadik . oh penat sangat lah . hampir 7 - 8 jam jugak lah nak sampai sini .
actualy saya at rumah my grandma lah . dekat tengah tengah semenanjung malaysia .
hehe ! sungai kemahal , bentong , pahang ! singgah sahur sebentar disini sebelum pulang ke tanah ilmu lah .
agak buh san lah dekar sini . sebab saya cucu sulung . so dengan adik adik saya jea lah kat sini kan . but its okey . at least dapat menceriakan my grandma rite . HUHU^^
erm . saya stay sini dua hari jea . hari ahad nie nak balik lah . but my parent seminggu stay sini .
adik adik saya ? apa lagik tuang tumpah lah sekolah diorang kan .
oh saya ngah blogging nie : tapi lah line internet at sini lembab sangat .
macam siput babih nak bunuh diri pulak rasanya kan . yang lawak nya bagi saya , tadi saya ada post sal line internet nie at muka buka a . k . a facebook saya .tup tup maksu saya komening . ^^reaksi dia marah kot . alohai ! . tak baik pulak saya kann . kihkih* . tue jea lah nak cita kat korang . sedih kan . sambil nangis nangis nie saya dok tulis .

http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=282433715117101&id=100000514252628&notif_t=feed_comment

oh by the way . korang semua selamat bercuti . kalau lalu lalu kat kampung saya tue jemput jemput lah singgah yea . kalau rajin saya layan lah korang . HIHI^^

No comments:

Post a Comment