Tuesday, September 6, 2011



JOM BERCINTAN CINTUN .<3

alamak . kalau jadi artis nie mesty da jadi isu yang paling hottiak dan gempaking nie kan . ish tue lah saya bukan seorang artis . jadi tak mampu lah nak berdrama kat sini kan . wah ! kalau cakap pasal bercinta nie jea tentu ramai dok tunggu nie . siapa yang terpilih kan ? oh entah lah saya tak decide lagi nak pilih sapa . insyaAllah dalam beberapa hari lagi saya bagitahu jawapan saya . harap semua sabar menunggu yea . PErrgHH ! boleh tak saya nak bajet macam nie kan ? da habis hots nie . bajet bajet macam nie last last dapat kasut kat muka . tak mau saya . oh bukan tue jea . nanty jadi mangsa acid . okey BYE . takuut !

eh sapa cakap saya tak pernah bercinta ? ELO . hehe ! kalau saya bercinta nie saya lah manusia paling happy okey . oh kalau tak bercinta tak happy lah . HEHE. takdea lah . tapi semua tue kisah kisah lama . da tak ingat macam mana kisah duyung dulu * cool sikit dari zaman monyet kann * HUHU^^  errmm . kita lupakan sal zaman duyung saya tue okey . malu lah nak cita kan . zaman kanak kanak yang baru nak baligh and meningkat dewasa . kann ? tapi baligh tak ingat lah time umur berapa . tak yah tahu lah okey ! boleh ? nak berpantun jab .

kalau makan nasi mengunakan tangan
habis takkan makan ngan kaki
oh kalau nak bercinta jom lah kan
saya bagi kat awak choki choki .

choki choki ! kalau bercinta jea semua macam choki choki kan . semua nak makan choki choki ! eh awak saya nak choiki choki ! tapi bila choki choki dah jadi tahi . amboih habis semua choki choki diorang nak buang . apa kes ? macam tue lah kann ? takdea nak berkasih sayang selama nya . kenapa tak leh nak simpan coklat choki choki tue selama nya ? oh renung renungkan lah yea ! biasa lah kan . kehidupan . yang lahir pasti mati . so tak semua akan kekal selama nya . tue kalau sebab kematian kan . nie yang bercinta putus bagai sebab benda lain nie macam mana ?

HAHA . peace !! sex ? lalalalala~~


    oh kalau nak bercinta pon jangan lah sampai nak beroman bagai . opss ! terlepas pulak . hehe ! oh jangan lah sampai nak terlanjur kan . apalah korang nie ? cuba lah berfikir fikir dulu b4 nak terlanjur tue pon . kita nak bercinta bukan nak berSEX betol tak ? jadi pada kawan kawan yang bercinta tue beringat lah sikit . boleh jea nak berSEX tapi kena lah pada waktue yang sesuai . nie tak time nak berCINTA lah nak berSEX . mana boleh dua dua sekali dalam satu masa . waktue yang sesuai ? oh okey . bukan berSEX di tempat awam tak leh . tapi private room boleh ? hehe ! maksud saya tue biar lah dah adea ikatan yang sah . sekarang masa kita bercinta . bukan waktu kita terlalu bersuka ria hingga menjatuhkan maruah keluarga . kalau rela sekali pon biar lah rela atas sebuah pertalian okey . kasihanilah orang orang yang tersayang .
lelaki : jangan lah kerana nila setitik rosak susu sebelanga . bila dah terlanjur tue tanggungjawab tue tinggi . ingatlah dosa tue sikit . besar dosa tue ! kalau setakat nak berseronok tue jangan lah . maruah orang kita kena jaga . baru lah kita tue lelaki sejati . nie tak ? apalah !
perempuan : sama jugak macam lelaki . tak takut kew nanty kalau perut tue membesar ? di pandang hina bukan sahaja keluarga tapi orang disekeliling . lebih baik mati dari dihina seumur hidup . nak kew macam tue ? dah lah buad dosa and nak +tambah dosa bunuh diri lagi ? okey .


comel lah . jadilah secomel budak ini .

alohai nak cakap sal bercinta abis terlepas sal terlanjur bagai . HAHA . bukan apa sekali lah kita beringat okey . nak bercinta cintun tue boleh . takdea salah nya . beringatlah sama . tengok sahaja lah di malaysia ? yang pembuangan bayi kebanyakkan nya adalah melayu . ISLAM . mana saudara saudara islam yang lain nak letak airmuka kita as ISLAM . menjatuhkan maruah agama .

bila bercinta semua nya manis  gembira
bila bercinta jangan lah sampai nak berSEX kan ,
jagalah maruah dirisendiri keluarga saudara mara
baru lah seronok nak bercinta cintun kann .

HEHE =))

No comments:

Post a Comment