Sunday, June 19, 2011

SEDAR DIRI BODOH .
kecantikkan terselah bila kue mendekatimu =)

fullawei .! cermin merupakan keperluan yang sangat penting pada seseorang yang inginkan penampilan yang cool and gempak . maksud nya cermin nie kena sentiasa ada di sisi kita lah kann . aku memang suka gila tengok cermin . sangat lah best . bila tengok diri sendiri lagi puas dari tengok orang lain . boleh ? erm . bukannya apa lah . ada lah segelintir manusia yang ada cermin tapi tak reti nak menggunakan nya . okey hari nie saya akan mengajar macam mana nak guna cermin nie . ! flip hair*

untuk kau ! apa lah masalah kau sekarang nie kann . aku tak faham langsung . kau nak kutuk aku apa semua . okey fine lah kann . kau kata kat aku . aku leh terima sebab kau straight forward ngan aku terus . tapi mulut kau nie memang celaka benar . kau ada hati nak cakap kat aku macam tue sedangkan kau jauh lebih teruk dari aku . maaf lah kann . aku jenis yang akan berterus terang ngan kau . sekarang maybe aku berdiam diri . tunggu lah kau nanty . jangan sampai aku hilang sabar . *KAU dah lah hodoh . then tergedik gedik macam ngan 'monyet dapat bunga ' dah lah gemuk kann . aku gelar kau sekarang GOL . !



GOL ! yeayea . aku teror tendang bola !



 Bukan tendang bola lah . tapi Gendut OverLoad ! memang sesuai sangat lah ngan kau kann . tapi sebelom nak kata kat orang pon kau tengok lah diri kau yang terlebih kekurangan and kelemahan kau tue yea . so better kau CERMIN diri kau tue dulu . nie sedap sedap mulut jea nak kata kat aku kann . yang paling lawak nye bukan aku yang terhegeh hegeh kat kau . kau yang over sangat nak dekat ngan aku apa semua . then bila aku buat tak tahu kau nak kutuk aku apa semua . eh ! kau dengar sini okey . kau tue tak layak nak bercakap ngan aku . nie kan berkawan . dari mula aku dah pandang JIJIK and GELI kat kau . bayangkan jea lah GOL datang mendekati kau . tak takut kew ? apakan daya MUHAMAD AMIRUL HAFIZAT takut ! nanti aku gtahu kau hal yang sebenar hope kau dapat lah terima ngan seadanya diri kau yang 70' 80' 90' tue yea . kau dah malukan aku depan orang lain . lepas nie giliran kau pulakk . just wait and see .!

No comments:

Post a Comment