Friday, June 10, 2011

JUM JOIN SAYA MENTERNAK !!
kisah hidup aku apabila cuti semester tiba .

                         

perut aku mengembang dengan sukacita
badan aku membesar dengan gembira
muka aku bernafas dengan riang ria
kaki aku bergerak dengan perlahannya
maka bermula lah kerja saya menternak lemak dengan dukacita .
 


itu lah kerja saya sekarang . menternak lemak menjadi pilihan saya . kerja sebenar bermula 15.06.2011 . sudah menternak hampir sebulan yang lepas . bertong tong lemak yang dapat di kumpul . kalau dijual pasty menjadi jutawan dunia . menjual lemak berkrim di serata dunia .




hidup penuh dengan ceria .
hati mula gelisah dan menjerit seketika .
penyakit menunggu masa .
 hospital datang secara tiba tiba 
  kubur panggil dengan hati yang terbuka .

PERGI PASTI TAK KEMBALI !!

alamak nak cerita pasal kerja tapy sampai ke liang pahad lah pulakk . BERINGAT katakan //
 =)
 HIHI !!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment