Tuesday, June 14, 2011

MODEL DAN PELAKON ? nak !

Dalam hidup ini macam macam yang kita nak capai . semua orang mempunyai pendirian dan cita cita masing masing . ada sahaja yang nak dicapai untuk kepuasan diri . tapy semua akan dapat kew ? semua akan mencapai nya kew ? semua orang tahu bila kita nak capai sesuatu tue kena lah ada daya usaha kan . usaha tangga kejayaan bak kata orang melayu dulu dulu . * macam dulu kita masa kanak kanak lah kan . kalau budak tue nak naik tangga tue dia kena usaha supaya dia takkan jatuh dan akan sampai ke puncak yang di ingini nya tue . so dia kena fikirkan cara yang terbaik supaya sampai ke puncak dan takkan jatuh masa naik tangga . jadi kita kena lah berusaha memikirnya kann . aku pon macam orang lain jugak . punya keinginan untuk berjaya dan mencapai cita cita aku . apa cita cita aku ? aku mampu kew mencapai nya ? kini, aku sudah mencapai ketinggian yang agak ke atas iaitu aku sudah menjangkau umur 20-an . tapy cita cita aku masih belom tercapai . macam mana nie ? aku masih punya masa kew ? okey maybe sekarang aku masih belajar . apa yang aku belajar aku akan dapat hasil nya nanti . cuma aku perlu bersabar jea sekarang . tapi tapi apa yang aku ingin kan sekarang aku nak jadi seorang artis and model . *wah bajet macam layak nie kan . bukan lah nak berbangga diri tapi tue lah impian aku . aku nak mencapai nya . aku rasa aku ada kelebihan tue * libas rambut . hahahahaha ! amboih kann . itu lah at least i have confident . kan ? tak kisah lah apa orang nak cakap . tapi tue yang aku suka . tue yang aku minat . tak salah kann . tapi itu lah apa kan daya . masih tak dapat nak capai nya . kalau lah rezeki aku nak jadi seorang pelakon dan model tercapai kan best ! erm . macam mana lah aku nak capai nya kann . kalau nak jadi model aku rasa tak sampai piawaian yang diorang nak . sebab aku tak cukup tinggi . alamak ! macam mana kan ? aku bukan mahukan publisiti tapi memang tue yang aku minat . tak kisah lah apa orang nak kata . kutuk mengata menghasut tue kan dah jadi lumrah manusia . takdea sapa yang boleh tutup mulut manusia manusia nie kann ? takpea lah mungkin masih jauh hidup nie . mana lah tahu nanti leh capai impian aku nie . InsyaAllah aku akan cuba yang terbaik . banyak yang aku dah cuba . macam macam aku dah pergi audition . aku pernah dapat tapi itulah kan aku tak ambil peluang tue . aku tak pergi ke peringkat yang seterusnya . rugi sangat aku rasa *mana tak nya kan aku dapat masa tue sebagai pelakon tapi in ENGLISH lah . cek kurang sikit lah . hehe ! dan pada masa tue jugak aku da cuba jadi model . aku bersyukur sangat kerana ada seorang model tue suka sangat ngan aku . aku tak tipu dan aku bukan reka cerita . dia suka ngan cara aku semua tapi apakan daya aku tak cukup tinggi masa tue . so aku tak dapat lah . tak pea lah kan dah bukan rezeki aku . * janji janji kan aku dapat lah jugak pujian tue kan . okey lah tue kan . hehe ! *sambil main rambut yang cute nie . lalalala =) . OMG !



 aku nak jadi macam dia . seba boleh . dia lah idol aku . pelakon model dan juga penyanyi . tapi nyanyi tue tak layak kot ! HAHA .


hopefully dapat lah kann . amin  =)

No comments:

Post a Comment